Ibland blir man imponerad!

Mitt förra inlägg handlade om hur posten hade misshandlat mitt brev som skulle innehålla mina märkta ventilhattar. Detta inlägg blir istället om hur jag som kund blev behandlad av företaget som sålde dem till mig.
Jag lämnade mitt sorgsna meddelande på deras telefonsvarare och räknade med att behöva redogöra och klaga hos posten osv. När jag inte hade hört någonting ifrån dem på ett dygn tog jag och mejlade dem istället. Några minuter senare fick jag svar att de redan hade skickat nya till mig. Med förväntansfulla steg gick jag till brevlådan när jag kom hem, och kan man tänka sig det låg ett nytt brev med mina efterlängtade ventilhattar. Det kallar jag service! Mindre en 2 dygn efter att jag påpekade att min leverans hade blivit fel hade jag fått en ny leverans! Nu väntar jag bara på att kunna tvätta bilen så jag kan sätta på dem.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

w

Ansluter till %s